Nässpruta?

Kolla vilken konstig grej...ska tydligen göra susen. Jag testade den nyss och det var inte alls så obehagligt som jag hade räknat med. I med koksaltlösning blandat med vatten som ska upp i ena näsborren och ut genom det andra. Förbannade bihåleinflammation. Den kunde väl ha kommit vid ett annat tillfälle... Imornbitti har jag prov i Personlig Försäljning (hela kursen dessutom) och på eftermiddagen ska jag och Milla åka båt sen köra bil 2 1/2 timme. Känns lite sådär med tanke på att min hjärna är inte som den ska. Förhoppningsvis bättre imorn.



Emilia hämtade jag för en timme sen på dagis och körde henne vidare till Morfar och AnnSofie. Där kommer hon ha det mycket bättre än hemma hos mig medan jag pluggar. Snälla som dom är så var det inga problem att lämna av henne.

Nu ska jag plugga EFI-analys, ABC-kunder, segmentering, säljcykel, säljprocessen, invändningsbehandling och en massa annat kul.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Lycka till det kommer gå bra med provet!!! Kram.

2011-09-21 @ 17:49:12
Postat av: johanna

lycka till nu! vad tråkigt att du har blitt knallig, inte kul när man väl ska till fastlandet. Synd att ni inte kunde komma och äta tårta vid mig på fredag, då jag ska ha lite bjudning här hemm. Jag blir ju 25 igen! Ni får komma vid ett senare tillfälle:)kram saknar er!

2011-09-21 @ 20:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0