Första dagen denna vecka.

Våran kamera har gett upp, typiskt... Objektivfel skrek han och stängde av sig varje gång man zoomade och ibland var allting suddigt i skärmen. Blev att lämna in den på lagning för som tur var går garantin ut i slutet av den här månaden :). Däremot så hoppas jag att den inte går att laga för den är så kass i över huvud taget så jag lägger gärna till lite slantar och får en bättre.
Min mamma är en vänlig själ och har lånat ut sin superkamera till oss ett tag. Tur det för annars hade jag inte haft en enda bild från kräftskivan i lördags och Mora Träsk som vi var och såg igår ihop med Rebecka, Tina och alla barnen.

Skolan går bra. Vi har nu arbeten att göra i alla ämnen så det är full fart. Jag har hamnat i en bra grupp också och dom flesta arbeten som ska göras görs i grupperna. Imorn ska vår grupp till en butik i stan och träffa vd.n för en intervju, ska bli spännande.

Idag så hade vi inga lektioner men var ändå inne och pluggade lite. Sen kom syrran och följde med mig till specsavers som smakråd. Jag anar sämre syn och behöver nytt syntest samt nya grillor. Sen lunchade vi på stan, köpte fika och åkte hem till mamma en sväng.
Innan det var dags att hämta Milla så städade jag undervångingen för den såg för bedrövlig ut. Har även fortsatt med att rensa Millas rum på en massa skrot, dammat ur badrummet, tvättat tvätt och ska nu ner med ett lortigt barn i badet.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Skönt att höra att allt är bra i skolan! Ni är så fina du o milla i era fina klänningar. Ska försöka komma till er en sväng i höst o nu är det inte långt kvar tills Johan är på hemmaplan. Massor med kramar o pussar till er.

2011-09-06 @ 16:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0