En suddig bild från imorse är ändå något :...

img_2421 (MMS)

En suddig bild från imorse är ändå något :). Det är så dumt att skriva här från mobilen men ändå så gör jag det...det blir ingen överskrift och inga indelningar går att göra. Funderar på att byta från blogg.se till något bättre ställe. Så nu står allt i en enda klump och går knappt att läsa. Men jag skriver lite till ändå :). Fastlandsresan gick bra. Jag var inge vidare pigg och fick vila lite med tanke på inflammationen men nu börjar det äntligen bli bättre. Ska lägga upp lite bilder imorn från resan. Imorgon har vi en redovisning som känns lite sådär. Vi ska sälja ett hus till våran lärare, en och en, samtidigt som hon filmar allt!!!! Panik! Och på fredag har vi prov i bransch- och produktkunskap. Sen har vi ett prov i miljöteknik nästa veckan innan det börjar lugna ner sig. Allting ska vara klart inför praktiken som är v.41-42 så därför bli det mycket på en gång. Projektarbete, inlämningsuppgifter, grupparbeten, tentor, redovisning och så håller det på. Som tur är så är det väldigt intressant och jag tokgillar min klass :D.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Har du laddat ner blogg appen?

2011-09-29 @ 06:33:43
Postat av: Ingela

Gud va fin min gullefia är!! vad jag längtar efter henne o er. Puss o kram till er.

2011-09-30 @ 00:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0