Sen sist vi sågs.

Jag har inte riktigt koll på läget men jag tänkte uppdatera er lite på vad som har hänt den senaste tiden.

Emilia har varit på sitt första tandläkarbesök. Efter lång väntan fick hon äntligen komma dit som alla sina andra kompisar. Hon öppnade munnen så snällt och visade sin små gaddar gladeligen för tandläkaren. Av någon anledning hoppades hon på att få en badanka när hon var klar (har ingen aning om var det kommer ifrån). En rosa tandborste och ett klistermärke fick hon och hade då snabbt glömt den där badankan.

Jag har haft två veckors praktik på Cervera i Visby. Jag hamnade verkligen helt rätt bland underbara människor. Jag lär nog gå tillbaka till samma plats under nästa LIA-period som är v 46-47.

Första höstlovet på ÅR börjar på måndag. Det ska jag fira genom att åka till skolan och plugga första och andra dagen. Resten av veckan har Milla och jag ledigt tillsammans och då ska vi göra en massa nytta i hemmet och passa på att hitta på bus med andra vi inte hinner umgås med så mycket längre.

I skolan, ämne Projekt, håller vi på med en väldigt rolig grej. Våran grupp ska göra en bok med ekologiska kakor/bröd och ha ett litet event med release den 2 dec. Jag är layoutansvarig och hoppas på att göra en fin slutlig produkt. Boken kommer till försäljning :).

Det väntas tillökning i släktet. Jag håller alla tummar och tår på att det kommer gå bra nu under natten för imorn har nog Milla en liten kusin :).

Min kära svärmor kommer snart och besöker oss ett tag. Vi längtar verkligen! Det är nog första gången som Johan kommer att kunna träffa henne varje dag när hon är här eftersom tidigare var han ju på fastlandet.

Nu kommer inte min mosiga hjärna på något mer för stunden men en liten uppdatering blev det.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Nu är jag nöjd igen!! Hihi kramiz.

2011-10-23 @ 09:42:01
Postat av: johanna

om ni vill och kan ses ngt på onsdag så vill vi gärna. Dagis är stängt och vi e hemma!

2011-10-23 @ 20:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0