Första klassfesten avklarad.

I fredags så vart var vi på lite fest hemma hos en tjej i klassen. Alla hade tagit med sig någonting som alla kunde äta av. Jag hade med mig bål, en förbannat god sådan! Vi käkade, snackade en massa strunt och umgicks där under kvällen. Efter det for vi vidare ner mot stan. Hur längesen var det inte sist jag var ute?? Vi hamnade slutligen på munken efter ha gått runt lite, mycket trevligt. När krogen stängde tänkte jag gå vidare på efterfest men då hade Johan och Milla redan kommit till stan för att hämta mig. Var nog lika bra för jag var helt slut, min hjärna hade inte klarat mer.
Nu kommer det tyvärr att dröja tre veckor innan jag får träffa mina goa vänner igen eftersom det är praktik och sen följer höstlov (!). Jättetråkigt men några kommer man ju ses över en lunch lite då och då som tur är.

Kommentarer
Postat av: nyfiken

vad hade du för bål? :)

2011-10-20 @ 17:31:04
Postat av: Johanna

Sprit, cider, läsk och en massa hallon :)

2011-10-23 @ 22:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0