Tisdag.

Idag blir det en lugn glidardag för oss två. Vi har varit ute hela morgonen och fram tills nu i det strålande vädret. När apoteket öppnade förut så stack vi dit och handlade solskydd 50 till henne sen vart vi kvar vid lekplatsen en liten stund. Efter det så målade jag på möbeln och den blir färdig imorgon, så himla skönt. Nu har vi ätit lite lunch och jag har satt Milla framför en film så jag kan städa undan här i huset som ser ut som om bomben slagit ner i, annars får jag inge gjort om hon ska springa efter mig.
Jag funderade på att ta ut symaskinen sen till uteplatsen och sy lite om vädret håller i sig.

Lite bilder från Ekeviken i somras, snacka om att hon har växt på sig sedan dess. Som jag längtar till stranddagar.


Syrran och Milla hade en mysig dag där ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0