Trampar på.

Eftersom Milla somnade på soffan igår så visste jag att hon behövde aktiveras ordentligt för att kunna natta henne lite senare. Vi gjorde som så att jag packade in henne och hennes cykel i bilen sen åkte vi ner till pappa. Där är det fina småvägar som är perfekta för henne att cykla på. Hon trampade runt hela kvarteret och jag var helt slut som hade fått sprungit efter henne. Högt tempo kan man lugnt säga att hon höll. När jag sprang så höll hon på att skratta ihjäl sig och kunde knappt fortsätta att cykla, måste väl ha sett kul ut när jag kommer studsande.
Vi stannade kvar en stund och njöt ute på deras altan där Milla lekte gubben i lådan i deras dynlåda innan vi åkte hem igen.
Perfekt sysselsättning för att bli av med energi.

Det ser ut att kunna bli lite tomater i år :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0