Sista April.

Gårdagen blev verkligen en heldag från hemmet. Vi var ju först på rally och kom hem vid tvåtiden sen vid fem åkte vi till pappa och käkade middag. 15 stycken var vi som trängdes runt utemöbeln när vi åt gott grillat kött med potatisgratäng och tillbehör. Efter det så gick vi ner till brasan alldeles intill och jäklar vad kallt det var. Emilia kände igen en massa barn från dagis som sprang runt där men hon var lite för blyg för att leka. Vi huttrade där en stund innan vi återvände för att fika hallon/blåbärspaj som jag hade gjort. Vid elvasnåret cyklade vi hem och lilla Milla somnade bums i sängen.

Idag har vi varit på 3 årskalas i Ekeby och Emilias farfar har åkt hem med båten. Även Johan har ju också åkt vilket gjorde henne väldigt deppig ikväll. Nyss när jag kom upp till hennes sovrum för att säga till henne att lägga sig i sängen igen så hade hon dragit upp rullgardinen för att titta ut och leta efter pappa. Jätteledsen var hon över att han var borta och som tur var så hade han ännu lite mottagning ute på havet så hon kunde ringa.


En del av oss på väg till elden.


Pappas axlar var perfekta att sitta på.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad skoj att farfar var där och att han kom ensam det måste Emilia ha gillat! Hoppas ni haft det toppen o det verkar ni haft. Jag har jobbat hela helgen o det har faktisk varit jätteroligt jag har varit på läger i allingsås o vi har haft toppenväder så jag ska inte klaga:))) men jag längtar så efter er om ni bara visste! Kramar o pussar från mej älskar er.

2011-05-01 @ 22:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0