Onsdag.

Idag har jag påbörjat ett evighetsgöra. Jag klippte ut 100 bitar á 7x7 cm förut och lika många till ska det ännu göras. Ett annat tyg till skulle behövas tror jag men det får nog bli att rota bland mina gamla istället för att köpa nytt.
Ser inte så mycket ut på bild...



Emilia lekte för sig själv under tiden innan det var dags för mig att rulla lite köttbullar. Sen gick vi upp och la oss en stund efter lunch och Milla somnade häpnadsväckande nog. När vi vaknade så var det dags för mellis och sen ner till affären en sväng. Emilia passade på att köra lite traktor när vi kom hem innan det började regna igen. Skitväder. Nu busar hon uppe på rummet, spelar gitarr och sjunger hör jag, och snart ska vi äta fiskgratäng. Hur kvällen blir vet vi inte men jag ska se om jag får chansen till att fortsätta med klippandet.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Fina lilla snuttan vad roligt med traktorn förstår att hon gillar den. Jag har faktiskt ett tyg som skulle passa dessa kanske som går i blått skulle kanske skicka det? Kramiz.

2011-05-06 @ 16:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0