Mysig dag.

Det var helt underbart att få träffa dom fina tjejerna igen. Våra goflickor lekte och lekte hela härliga eftermiddagen. Jag och Johanna hade mycket att ta igen och vi ska förska träffas nästa vecka pm det går att tajma in.

Ikväll kom Matte och Emma över på lite kvällsmat och såg på filmer från hans 30 årsdag. Emilia ligger nu och sover UTAN blöja... Ska bli väldigt spännande och se hur den här natten kommer att gå, antingen är det vått eller torrt imornbitti. Det jag tror som kan gå snett är när hon vaknar imorgon och glömmer att blöjan är borta och kanske kissar lite :).

Medan Milla var på dagis idag så målade jag färdig utemöbeln. Grannen höll mig sällskap i en timma i garaget med allt sitt prat, prat och prat. Bara trevligt men det var lite otippat att han skulle dyka upp och vara så sällskapssjuk.
Äntligen är den också klar och nu kan vi klappa oss på våra axlar tycker jag. Imorn ska jag bära ut den till sin plats, hoppas den passar in bara.
Imorn är även det bästa dagen på veckan!!


Isa hade den största gungställningen jag någonsin har sett och där spenderade dom ett bra tag tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Du får be Johan bygga en sån..;-)))

2011-05-12 @ 23:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0