Kvällsläsning för mig själv.

Sitter nu och bläddrar i min nya bok jag fick igår. Jag har velat haft "A piece of cake" sen den kom men har aldrig kommit till att köpa den och nu hade jag turen att få den, så himla fint. En väldigt rar och fin bok :).

Dessvärre anar jag sjukdom i huset. När jag nattade Milla förut kändes hon varm vilket kunde ju bero på att hon hade suttit och sovit i bilen. Men nyss vaknade hon av att hon var kissnödig så jag bar in en kokhet tjej på toaletten. Kan också vara för att hon legat under täcket men det kändes ändå som mer än vanligt. Hon får gärna bli sjuk nu så hon håller sig frisk när vi ska iväg om två och fyra helger. Vattenkoppor väntar jag också på att hon ska få men dom får gärna vänta tills efter sommaren så jag har fått jobbat färdigt :). Så har någon koppor då så ring oss för då kommer vi över för att bli smittade.


Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

aj då det skulle vara trist om kicka blir sjuk nu. Vi som ska ha så mts i tallunden, men om det e koppor kommer vi!

2011-05-30 @ 21:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0