Iväg.

Igår vart en mysig dag ute på vägarna. Jag, Johan, Emilia och mamma började med att åka till Fårö för att hämta syrran som hade provjobbat. Sen åt vi på Sylvis döttrar, himla gott! Vi åkte vidare till Digerhuvud men vädret var för dåligt så någe klättrande vart det inte tyvärr. Efter det åkte vi av ön och lokaliserade lite loppisar, Röcklinge och så stannade vi för en god fika vid kalkbrottet.
På kvällen stannade vi hemma och bara slappade, det var längesedan vi gjorde det tillsammans :).

Idag fyller min syrra hela 18 år!!!! Stor kicka nu minsann. Vi åkte dit och firade även morsdag och Andrea hade gjort en god tårta med hallonmousse. Även Albin kom dit med familj som vi hade turen att få umgås lite med.
Efter det vart vi hem en sväng innan det var dags att åka med Johan till båten. På vägen hem somnade Milla i bilen och jag la henne i sin säng där hon vaknade till. Då kunde jag byta om på henne så läste vi en bok och sjöng så hon har sovit sen 45 min tillbaka.


Kommentarer
Postat av: syster

haha, alltså mitt ansikte på sista bilden. + att det ser ut som att mina tänder är ruttna...

2011-05-29 @ 21:20:03
URL: http://lowhighlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0