Helgen innbär firande och utflykt.

Då var det helg igen och vi har sköna dagar att se fram emot. Idag så är Emilia på dagis en stund, Johan är ute och sammanstrålar med röjsågen och jag ska väl ta och göra någon nytta jag med snart som en hemmagjord skagenröra och persiljesmör. Ikväll ska vi ha firande här igen, det tredje och sista. Pappa med familj kommer på middag och vi har inhandlat till att göra bakad potatis :).
Imorn så ska vi till FÅRÖ!! Det ska bli helt underbart att få komma ut dit igen, man får passa på att njuta innan säsongen drar igång. Syrran ska dit och provjobba så vi gör en liten utflykt.

Igår var Milla min lilla extra hand. Hon hjälpte mig med att tvätta bilen som hon tycker är jätteroligt sen sorterade vi ur all återvinning i källaren och åkte till returstationen i Roma. Även det var uppskattat :). Jag fick även en massa tvätt tvättad, vårat sovrum iordning, Emilia badad, mat lagad och en tur till Follingbo trädgård vart det med. Där skämde hon ut mig kan jag säga... Vi handlade inget förutom varsin glass och satte oss i skuffen i solskenet och njöt. Då kom ägaren och pratatde med oss en stund, himla trevlig karl. Men när han gick, och hann  max 3 meter, så sa Emilia väldigt högt "han är snygg"!! Ingen chans att han missade det och det var absolut ingenting hon och jag hade diskuterat om. Men sen kom det fram att anledningen till att hon tyckte var att han var snygg i håret som var likt hennes pappas :).


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hon är vällan för go den bönan!! Haha.kram

2011-05-27 @ 16:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0