Har man inget att göra så skapar man sig det.

Min dag började med ett sånt jä*la bra samtal!!! Det gjorde min dag. Sen gick jag ut och tvättade bilen, vattnade på det sådda gräset samt i planteringen och rabatterna, rensade ogräs, har skrubbat rent tvättmaskinen invändigt och nu körs den på 90 grader med ättika. Den var så äckligt skitig, nog ingen som har gjort rent den sen den köptes. Gummiringen var full med smuts, behållaren till tvättmedlet var i princip svart med sörja och när jag plockade ur den ska vi inte tala om hur där såg ut. Usch!! Nu blir den förhoppningsvis fräsch och tvättstugan ( som för övrigt ligger nere i källaren) snart inte bli renare. Det enda som saknas är en skrubbning utav väggarna men det får bli ett senare projekt.
Jag ska sätta mig och sy lite innan Milla ska hämtas och då kommer även syrran hit :).

Hmm undrar om Zeke sov gott med huvudet nertryckt i min svettiga sko häromdan.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Skönt att ett bra samtal känns så gott i början på dagen blir ju nyfiken vilket samtal det var inte får jag något sånt!! Zeke sov nog gött av doften!!:-)))

2011-05-19 @ 21:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0