Lek igår sjuk idag.

Igår åkte vi till goingarna i väskinde och busade. När vi satte oss i bilen för att åka dit så såg jag att Milla var väldigt trött. Jag talade om för henne att hon kunde vila i bilen eftersom det skulle ta en stund innan vi kom fram. Nej då hon var minsann inge trött svarade hon. Innan vi ens kom upp på stora vägen så sov hon... När vi kom fram var hon omöjlig att väcka. Min lilla kusin gick med mig ut till bilen och försökte väcka henne men hon sov, sov och sov. När vi hade stått där en stund så fick vi liv i henne och gick in. Sen lekte dom i fyra timmar dom små liven. Vi fikade, åt god mat och snacka strunt.


Hoppa från gästsängen ner på puffen roade dom sig med länge.




Idag är Milla hemma från dagis för hon är förkyld. Imorse kom hon in till mig i sovrummet snorig, hostig och blöt i ögonen. Hon sa "jag är frisk nu"... Nja jag vet inte om vi var så eniga om det :).
Hon ligger och ser på Toy Story 3 nu och är helt slut stackaren.
Jag ska ta hand om lite tvätt och disk innan det är dags att fylla på kakförrådet som gapar tomt. En liten cykling får det bli när hon sover sen.

Syrran kommer hit efter skolan och sover över. Hmm frågan är vad man ska laga för mat? Kanske hemmagjorda biffar med potatis och egen brunsås eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0