Tjejkväll.

I Lördagskväll så drog jag, Emilia och Johanna ut på stan en sväng. Vi började med käk Trossen (som för övrigt blivit sunkigt med usel personal) sen gick vi till Joda och sen vidare till munken för att dricka gott. Härligt att jag hittade någon mer än jag som gillar sura drinkar :D. Vi hade det supertrevligt sådär helt perfekt som vi hade tänkt oss. Nästa gång så blir det röj :). Jag var rätt matt eftersom det var fest hos oss till fem på morgonen innan och klev sen upp vid nio igen så det blev helt lagom att ta bussen hem klockan 24 plus att jag hade helt galet ont i mina fötter.






Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

TREVLIG kväll att minnas när snön yr utanför fönsterna i vinter:) Nästa gång blir det röj!

2011-06-07 @ 17:32:17
Postat av: emilia

jaa tack för en trevlig kväll, nästa gång blir det några fler sura;).

2011-06-07 @ 19:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0