Snart så.

För ett tag sedan så bestämde jag mig för att göra i ordning Millas lekstuga lite grann. Inget märkvärdigt utan bara lite smågrejer som skulle förnyas.
Allt är inte klart ännu ska bara hitta dom rätta sakerna först.

Så här såg det ut när jag började. Kaos är rätta ordet.



Mycket kvar men jag är på god väg.




Hon blev så himla glad för bänken och bordet med stolarna. Det var en dag när hon hade varit på dagis som jag gjorde lite där inne och bad henne titta in i stugan när hon kom hem. "Åh mamma vad fint, är det mitt"? Samma reaktion som Lotta på B.gatan när hon får sin cykel är en god liknelse. Den dagen såg jag inte mycket utav Milla för hon bakade, lagade mat, fixade och donade så dant :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0