Lördags.

För ett par timmar sedan landade vi hemma igen efter en skön tripp till det fasta landet. Vi hann nästan med att träffa alla men inte riktigt. Det är alltid så att en del får man träffa nästa gång och andra denna gång för vi har inte en chans att hinna på några dagar men det hoppas jag att dom har överseende med.

Jag får slänga upp lite bilder från helgen nu innan jag ska ner i helveteskällaren som invaderats av klibbiga, äckliga, stora svarta sniglar. Jag avskyr dom, finns de något värre djur?! Dom sladdriga sakerna slemmar sig upp genom avloppet i tvättstugan och krälar omkring som om det vore deras hängställe. Och jag har för tillfället inte det bästa utgångsläget med tvätt i maskin som måste plockas ur...

Hmm vi börjar med bilder från självaste studenten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0