Kass på klipp och klistra.

Det här med scrapbooking är nog inte min grej tror jag. Allt blir bara ett mischmasch och man kan tro att jag har ett gravt synfel om man ser resultatet. Jag har två bilder i mitt huvud om hur jag vill ha två ark men jag har inget material för att göra dom och innan dess blir allt bara blä.
Någon vänlig själ som vill skänka lite fantasi?

Om drygt en timma kör Johan av båten. Det var endast 1499 pers med på den och båten tar 1500. Johan undrade vad alla ska hit och göra? Han ska agera fyllechaffis (med lastbilen...) så man vet aldrig när han dyker upp, kanske imorn...
Funderar på att se "Baksmällan" som ska vara rolig. Jag har precis suttit och sett "Grown ups" och den var mycket bättre än förväntat.
Antingen sätter jag mig med alla bilder och försöker knåpa ihop något eller så hämtar jag täcket och lägger mig i soffan och ser ännu en film, svårt val, eeeh nej.


En avslappnad 3-åring läser Lekstugan-bladet.


Hmm men det var någonting som inte riktigt stämde på tvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0