Gott med egna gubbar.

Jag har blivit med iphone, jihooo!!! Så gött! Den ligger kvar i påsen men ska tas vara på under helgens gång när tillfället kommer :D.

Idag har det varit full fart kan man säga. Först jobb fram till halv ett (Johan hängde med) sen dags att hämta Milla och sen kom morbror med barnen och busade i ett par timmar och efter det vart det kvällsmat och en sväng förbi Maxi för att handla käka. Sen drog vi vidare till mamma för att hämta luren och så på hemvägen stannade vi förbi brorsan och lämnade av lite käk inför imorn. Jag känner mig knappt levande och jag behöver verkligen en dusch innan jag kan somna gott.

Imorn ska det jobbas likaså hela helgen. Men när jag är färdig imorn så blir det hem och göra sig snabbt i ordning för att sen dra sig bort åt borsan där det blir ett härligt midsommarfirande.


Glad över röda gubbar i landet.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Glad midsommar på er o hoppas den blir fin. Kramar till er.

2011-06-24 @ 15:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0