Dags att få ner någon rad.

Alltså det är så jäkla skönt!!!! Jag sitter vid våran nya stationära och har äntligen fått tillbaka alla mina bilder och musik som jag inte har sett röken av sen i början på förra hösten. Äntligen :D. Det tackar jag min fina morbror och pappa innerligt för.

Jag stormtrivs på jobbet by the way. Åker hemifrån strax innan 08 och är hemma senast 13.30 varje dag. Perfekt när jag ska hämta och lämna Milla själv. Även några helger blir fulla med jobb framöver men det gör mig bara gott efter att ha varit hemma så länge.
Milla trivs super med att få vara mer på dagis också. Hon lämnas 07.30 och hämtas 15.00 mån-fre istället för 08.00-14.00 varannan dag.

Vad har annars hänt då sen jag skrev här sist, en evighet sen känns det som? Hmm förutom jobb så har vi träffat Isa o Johanna, varit på årssdagskalas, middag hos pappa, käkat ute med min lilla familj, umgåtts med mamma, satt i diskho och kran i Millas stuga, mer eller mindre småplock ständigt, idag har syrran varit med mig på körningen, vi har testat våran hemodlade färskpotatis, jordgubbar och smultron är mogna i landet som Milla smaskar på, jag tvättade både firmabilen och våran bil igår, syrran sov här igår...och listan kan göras lång men det var i det stora hela.

Just det, denna vecka får jag veta om det bli någe plugg för min del i höst :D.

Kommentarer
Postat av: johanna

hoppas det blir plugg till hösten, kramar till er!

2011-06-21 @ 22:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0