Måndag.

Just nu väntar jag på att degen ska jäsa färdigt så jag kan få knyta lite bullar. På lördag ska det bli lite fest här så det gäller att förbereda så gott man kan. Det är väl i princip bara fika man kan göra innan men det är dock det.

Milla ska hämtas på dagis om en timme sen blir det hem en snabbis och baka klart innan det är dags att cykla till brorsan. Vi ska käka lite grillat där ikväll ihop med mamma och familj. Det ska bli mycket trevligt. Jag gillar sommargrillkvällar även om det är molningt just idag.

På Torsdag jobbar Johan sin sista dag innan semestern. Det ska bli så rackarns skönt att få ha honom hemma ett tag. Jag kommer jobba men vi ses ju mycket ändå och framförallt så kommer Milla tycka att det är jättemysigt att ha sin pappa här hela tiden. Vi har inga direkta planer om vad som ska göras mer än en liten tripp till fastlandet igen men annars blir det nog rätt lugnt och avslappnat med bad och mys.


Kommentarer
Postat av: johanna

vilken fin bild på er!

2011-07-11 @ 21:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0