Maiden

Några kort lyckades jag ta när den stora dagen äntligen var framme. Typiskt att kameran skulle ha slut på minne men jag fick radera några kort i taget medan jag tog nya, lite lätt omständigt.
Vi är på väg mot Ullevi från avenyn.
Nu börjar vi närma oss folkmassan som väntar vid ingången.
Det här var vad som mötte oss när vi kom in. Det är en helt fantastisk känsla att få komma dit och alla är där av samma skäl som en annan. Det var bara in i smeten och leta bra plats.
Hemskt kul bild! Inte bara för att Johan ser helt bortkommen ut men kolla Ubbe i bakgrunden...man kan ju undra vad han funderar på.
Helt galet bra!! Jag hoppas verkligen att dom återkommer 2014 igen :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0