Läget.

Här hemma är det annars full rulle. Jag försöker hinna med men jag får inte riktigt ihop det. Huset ligger efter så det heter duga, vilket jag avskyr. Att inte kunna småstäda hela tiden och plocka med saker och ting har gjort sitt resultat minsann. Igår var vi bjudna till brorsan och Emma på käk och ikväll var grannens dotter införbi med sitt barn och lekte en stund så imornkväll ska jag kanske kunna få till det med dammsugaren. Eller nja, då blir det nog en tur ner till pappa hade jag tänkt. Äh jag får ta det som det kommer och lära mig att prioritera om lite samt släppa kontrollen på allt.
Nu måste jag duscha och hänga tvätt innan det är dags för mig att sova.

Lite bilder från när Danne kom med sina underbara barn för ett tag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0