Kalas!

Igår var det dags för mitt lite sena årsdagskalas med mina goa vänner. Det blev en mycket trevlig kväll som höll i sig ända fram till tre i morse.
--
Vi började med lite käk när alla hade kommit. Det vart grillat kött med rostad potatis, coleslaw, basilika- feta och färskostfyllda tomater, tzatziki, grillade majskolvar, bulgursallad, grönsaker, nybakt bröd och flera såser. Mycket gott!
--
Efter det så var det dags för en 6-kamp. Det blir alltid så mycket roligare med lekar. Vi startade med ett skottkärrerace och sen vidare med att spotta gelégrodor, linda in en lagkamrat med toapapper till en mumie, plocka bomullstussar med näsan full av vaselin, ballongstafett och slutligen kast med puckar.
Så här såg det ut:
--
Sen blev det lite fika och en massa prat om tjo och tjim. Himla mysigt!
--
Jag har haft ont i halsen i ett par dagar innan och igår så tog stämbanden sitt pick och pack för att lämna mig en stund. In på småtimmarna lät jag mest som en dryg, nerdrogad häxa som egentligen borde ha knipit igen. Men efter lite nattlig sömn så visade rösten sin tacksamhet genom att successivt börja komma tillbaka ordentligt.
--
Hmm Jag vet inte varför Safari inte använder sig utav sidbrytningar men jag behöver leta efter ett sätt så det funkar. Innan dess så blir text och bilder bara en klump tyvärr och därför gör jag lite streck här och där.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Gud vad roligt ni ser ut att haft det! Har Johan skaffat glasögon? Puss o kram från di svärmor.

2011-07-17 @ 23:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0