Vill hitta.

Våren 2009 kom Millas goa farmor hem till oss i K-holm på besök. Med sig hade hon lite kläder till Milla som visade sig bli absoluta favoriter. Hon fick bl.a ett par röda P.o.Pjeans som Milla sen använde väldigt flitigt. Dom hade hon nog nästan ett år innan dom blev urväxta och tittade man på byxorna var dom inte speciellt slitna. Jag letade efter ett par likadana fast större storlek men det fanns inte så jag fick leta efter några liknande och hittade ett par på Kappahl tror jag det var. Också söta, fast inte alls lika fina, men nu nerpackade bland resta av alla försmå kläder.
Milla blir så jäkla söt i ett par röda och jag hoppas att jag kan hitta ett par likadana som dom första snart :).




Även denna rara klänning, också från P.o.P, fick hon samtidigt och var en perfekt kombo.


Kommentarer
Postat av: johan

Fy rackarns va hon e söt alltså våran lilla kråka :-)

2011-01-17 @ 10:02:54
Postat av: Ingela Lindström

Kommer inte ihåg men jag tror jag köpte dom på Limmit här i Nödinge ska titta om det finns här nu med.. Vilken storlek behöver hon nu???

2011-01-17 @ 19:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0