Torsdag

Ikväll behöver jag inte åka in till hamnen för Johan tar sig hem på eget bevåg. Skönt, men ändå är man ännu vaken istället för att sova konstigt nog och väntar.

Min och Millas dag har varit lugn. Hon har lekt mycket för sig själv och jag har då kunnat passa på att tvätta, städa och diska. Syrran kom hit efter skolan och så kom brorsan efter jobbet och vi åt lite käk tillsammans.

Syrran, jag och Milla åkte ner till badet en sväng efteråt. Milla försökte flyta på rygg och ligga lite bakåt samtidigt som hon sprätte vatten med benen. Jag tror vi får skaffa oss ett par mer ordentliga armpuffar till henne för med dom hon har så flyter hon utan att behöva sprattla med benen vilket gör att hon fryser lätt när hon är still länge. Samtidigt känner hon sig väldigt trygg med dessa men efter ett par ggr till i bassängen så klarar hon nog av ett par lite mer utmanande puffar.

Hon somnade snart nog efter vi kom hem och jag och syrran har sett 27 dresses och flottat i gott. En riktigt skön kväll som vi brukar ha.

Imorn får vi ser vad som händer. Johan ska nog på rally imornkväll och på lördag är det årsdagskalas och det är det enda som är inbokat. Jag ska försöka sy en blöjpåse imorn när Milla är på dagis om jag har något tyg hemma :).

Nu ska jag titta lite på pistvakt innan Johan kommer hem.

Natti.


Utelyktan har fått kom in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0