Sysslorna idag.

Jag borde sitta vid symaskinen nu medan Milla vilar egentligen men nja...jag tror jag kastar mig på soffan en stund, ser så inbjudande ut efter en tur på stan.

Vi har varit och handlat hem mat och sånt som behövs under tiden vi är bortresta. Det vart även lite fler förvaringslådor till källaren, gardinstång, mattor till hallen och blommor. Mitt sällskap, Milla, skötte sig utmärkt och vi kunde göra det vi skulle snabbt och smärtfritt.

Ikväll bjuder brorsan på mat. Syrran kommer hit efter skolan sen åker vi bort och käkar. Annars under kvällen blir det att sy en gardin, sortera i källaren, tvätta sista kläderna, färga håret, hoppas på att hinna med bullar och sen åka till hamnen vid 00.30 och hämta Johan som dyker upp en dag tidigare :). Hmm den där soffan får nog vänta lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0