Mätta magen lite.

Igår fick Johan tag på ett recept från sin faster som gjorde den här maten sist vi var uppe. Gott som rackarn och enkelt. När jag insåg hur mycket käk det skulle bli ringde jag brorsan så fick han och Emma komma hit. När alla hade ätit och gjort matlådor visade det sig att det räckte till 10 pers!!!


Ris, kassler, ananas och grädde som är vispad med ketchup och chilisås.


Och skjuts in i ugnen!

Härligt med nytt i dom vanliga, tråkiga recepten.

Idag gjorde jag kärleksmums. I Måndags gjorde jag likadana och dom blev verkligen perfekta som mamma skulle ha med sig till lilla juntan. Höga, mjuka, krämiga och allt det där. Men idag misslyckades jag med allt. Usch och fy. Men det är gott med rostad mandel på åtminstone.


Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Men gud har Johan glömt att vi hade det på hans pappas 40 års fest och många gånger efter det har gjort det många gånger!!! tänk vad man förtränger..Kram.

2011-01-21 @ 23:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0