Måndag

Igår var jag och Milla till stan en sväng. Vi åkte till biblioteket en stund för det var så längesen sist. Jag var ute efter mönster till en klänning men det kunde jag ju glömma att titta efter eftersom det fanns en annan tvåbenting som vägrade ta det lugnt och mest sprang. Hon läste knappt några böcker och for runt bland alla hyllor som det vore en labyrint. Skitkul tyckte hon ja. Efter en stund gick vi ner till fåglarna vid dammen men det var så förbaskat kallt så vi gick snabbt upp till bilen och åkte in till centrum.
Där fick vi tag i målarfärg, penslar och barnsax till henne och lite tyg till mig :). Eller nja tygerna går nog till Milla i slutändan så till mig kanske man inte kan säga.

På eftermiddagen kom min mamma över och fikade lite nybakta scones. När hon åkte började jag sortera i källaren med förvaringslådor jag köpte i stan. Då ringde brorsan som bjöd över oss på semla. Jag har längtat efter semlor så länge! Skitsmarrigt!

Emilia hade en antidag igår och var allmänt tjurig hela tiden. Jag lyckades få henne skratta några få gånger men annars var det av i alla ändar. Hoppas hon är på gott humör när jag hämtar henne från dagis sen så vi slipper tjafset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0