Julafton.

Vi har verkligen haft en kanon jul.
På julaftonsmorgonen hade vi paketutdelning bara oss 3 emellan hemma i lugn och ro. Emilia vart överlycklig för sina pärlor, spel och framförallt brios järnväg. Vi var inte riktigt överens med henne när det var dags att åka hemifrån och fira vidare hos hennes mormor för hon ville ju så gärna leka med sina nya saker.
Jag och Johan hade bestämt att inte köpa något till varandra eftersom vi ska resa en del nu framöver men den bestämmelsen bröts.
Han fick Move till PS3 och jag en KitchenAid. Gissa om jag grät när jag insåg vad som fanns i mina paket???
 

Jag kunde aldrig tro att hon skulle bli så fäst vid tåget som hon blev, hon leker fortfarande med det varje dag.


Äntligen fick hon egna pärlor. Hon har tidigare påpekat dom varje gång vi har varit i leksaksaffären.

Av alla andra i familj och släkt fick hon, hmm ska se om jag minns allt...en hårfön (som hon älskar), barbiedocka med kläder, pussel, spel, musikskiva, cykelstol till dockan, sopkvast, spelande smyckeskrin, Hard Rock café-tröja, sängkläder, Barbapappadress med byxor och luvtröja, kläder från Lingon & Blåbär samt Fransa, pärlor att göra armband med, liten docka, penna med troll, pins, sagobok och ett bakset. Tror jag fick med det mesta där.
Jag och Johan fick nya superfluffiga täcken till våran säng, en electrolux ergorapido och en traktörpanna. Skitbra grejer som vi fått mycket användning utav.











18 personer tror jag vi var i mammas lilla vardagsrum men det gick bra och vi hade det väldigt trevligt som alltid.
Efter jullunch, Kalle Anka och presentutdelning där åkte vi till pappa och firade vidare.

Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Oj vad fina ni är på korten. saknar er.kram.

2011-01-12 @ 10:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0