Det som göms i snö...

Idag har vi varit ute en sväng. Emilia blev överlycklig när hon såg att gungarna har kommit fram genom snön, äntligen!




Ren blankis och snorhalt på parkeringen.


Dagisfröken berömde Milla igår för att hon var så himla duktig och att klä på sig själv. Det skulle hon visa mig idag men jag fick absolut inte ta kort...


Igår hade lilla lortfia middagsfest för dockor och nallar.



När hon har vaknat så ska vi till affären och handla lite till kvällens bakning och matlagning. Sen ska vi ner och göra oss rena i badet.
Igår skulle vi egentligen till badhuset men vi sköt upp det till torsdag för då ville min bror med. Hon får ha på sig armpuffar när vi är där och kan då simma runt själv i vattnet, riktigt kul tycker hon att det är.
Jag köpte badkort i mellandagarna till mig själv så man kan komma iväg och röra lite på sig. Vi ser badhuset hemifrån så det finns egentligen ingen ursäkt till att inte gå dit :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0