Söndagen.

Igår var vi på min lilla kusins dop och min morbros födelsedag i Väskinde. Det var nog det finaste dopet jag någonsin varit på, himla fint. Efter dopet vart det smörgåstårta och fika i församlingshemmet.


Brorsan ser en aning frånvarande ut.


Milla ville också ha hals/armband på sig som hon noga valde innan vi åkte hemifrån.


Våra barn börjar verkligen bli stora nu, här har vi min goa kusin Albin.


Syrran hängde mest.


Min moster busade med Milla vilket Milla tyckte var skitkul.


Det är inte alla papprar som väljer att läsa en dikt för sin dotter på dopdagen.


Mina goingar.


Alla är intresserade utav presentöppningen och Johan har fått lånat lilla Märta.


Finfina familjen som hade ordnat en kanondag.


Kommentarer
Postat av: Andrea

jag är så cooooooool..

2011-03-01 @ 11:23:57
URL: http://lowhighlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0