Idag.

Jag har byns huvudvärk och ligger i soffan medan Milla är uppe och vilar. Känns som att någon står och slår med en stor slägga i huvudet på mig.

Vi har idag ätit frukost, målat med vattenfärger, städat övervåningen, plockat in all tvätt där det ska vara och sen käkat lunch. Förmiddagarna går alltid så himla fort, hinner knappt med något känns det som.

Jag har precis pratat med anticimex men vårat försäkringsbolag täckte såklart ingenting om dom skulle komma hit. När Johan är hemma imorn ska vi ringa runt lite så vi kan få hit hjälp för vi har oinbjudna gäster i vårat kök som är mindre trevliga.

Lite bakning hade inte suttit fel så frysen kunde fyllas lite men jag får ligga still ett tag till. Sen ska vi ta en promenad till affären innan syrran kommer hit, kan vara frisk luft som behövs för att hjärnan ska funka igen.


Hon har ett eget ställe att sätta örhängena på.


Det är ingen nackdel att barn är nyfikna och vill prova :).


Kommentarer
Postat av: Ingela

Oj vand tråkigt med en sån huvudvärk hoppas den går över vad är det för odjur ni fått såg inga när jag var där??? Gullefia ville inte hjälpa farmor o städa inte hur gör du...hihi.

2011-02-17 @ 20:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0