Bus med kusinen.

Idag har vi varit en sväng till min goa kusin med familj och busat. Milla har pratat länge om att få leka med honom och idag passade det alla bra. Innan dess var Milla på dagis och lyckats få sig en ordentlig fläskläpp. Jag har traskat hemma hela dagen för en välbehövlig städning, tvättning och framförallt en skrubbning av toan.
Imorn kommer syrran hit på eftermiddagen och sover över. Jag och Milla ska åka och bada en sväng i badhuset om allt går som det ska, det är även den bästa dagen på veckan eftersom jag får åka och träffa min kära sambo :).
Hmm vad ska man laga för mat imorn då? Ahhh jag har sån idétorka så det är inte klokt.




Barnen spelade spel. Det var bra för det påminde oss om att köpa hem ett nytt till Milla.




Kommentarer
Postat av: Ingela

Gudd va fin hon är min gullefia vad jag längtar efter henne o er med.kram

2011-02-17 @ 20:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0