Äntligen!!!

Idag kom det efterlängtade paketet :D. Nu finns det ingen anledning till att inte börja scrappa. Ungefär sist av alla känns det som...
Jag hade skickat efter ett gäng fina ark, klistermärken, saker som jag inte visste vad det var... och det allra viktigaste, ett album :).
Innan Panduro stängde inne i stan i Lördags passade jag på att handla upp mig lite saker där med. Det vart en del färger att skriva med på tub, fina ark i massa färger och även lite klistermärken.
Nu har jag allt det och den stora kartongen jag fick av min moster fylld med scrapbookingsaker. Jag måste börja. Helst ikväll. Men först behöver jag ha ett bra system att förvara allt i för annars kommer jag bli lite smått tokig varje gång jag ska använda allt.



Båda jag och Milla rev upp paketet som små barn på julafton.


Några utav alla fina papper som låg där i.


Kommentarer
Postat av: johanna

kul scrappa kväll kanske!!??ses på torsdag kul det ska bli att ses det var så länge sedan.

2011-02-22 @ 18:45:49
URL: http://guldrupemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0