Våran helg i korthet.

  • I fredags blev vi bjudna bort till Matte och Emma på god kex och ost.
  • I lördags bjöd vi över pappa, Ann-Sofie och Emil och lagade hemmagjord pizza.
  • Idag har vi varit till mamma och fikat. Min bror fyllde år igår.
  • Jag har upptäckt att nästan alla Millas långbyxor är försmå och dom flesta långärmade tröjorna är väldigt utslitna, det är dock inte det enda som behövs... Även varmare klänningar, tajts, t-shirtar, någon kjol , ja typ allt behövs. Blir en storhandling någon dag tror jag (och där såg jag alla pengarna flaxa iväg).
  • Johan har köpt 3 åkgräsklippor för en billig peng...dock inte hela eller fungerande men målet är att han ska mecka ihop till en hel åt oss. En klippning utav gräsmattan tar upp till 4 tim med handjagaren.
  • Jag ska strax laga kvällsmat, väntar bara på att Johan ska komma hem efter en cykeltur med min bror.
  • Efter maten blir det att beställa förstoringar på foton som ska upp på väggarna.
Våran fining idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0