Sångstund.

Egentligen borde jag städa, klippa gräs, tvätta och om två timmar ska Milla redan hämtas från sin första dag på dagis. Men idag är jag oansvarig. Inte ett finger har jag lyft i hushållet men jag har då suttit med gåshud nästan för jämnan, haft tårar som har vänt vid fransarna och varit så kissnödig så jag fått ont i magen och inte haft tid att gå på ett toabesök bara för att jag har lyssnat på alldeles för bra musik. Helt galet vad sånt berör.
Bland annat så har filmen Flight 666 gått heta varv och på maxad volym. Vem kan inte längta tillbaka till ett sånt fantastiskt framträdande? Finns det något bättre liveband?
Grejen var ju att jag skulle att jag skulle hitta en bra låt som ny ringsignal på mobilen men det gick inte så bra. Det går inte att bara lyssna på en låt och sen är det bra, det drar alltid ut på tiden.
Denna fantastiska skulle bytas ut och jag ska kolla lite till innan jag stänger ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0