Hösten är ju nästan här.

Idag har vi varit ute i trädgården en sväng. Skönt att kunna vara ute utan att svettas ihjäl även om det kunde ha varit en aning varmare.
Det här fick jag ihop utanför ingången till huset. Svårt att få en rättvis bild men man ser på ett ungefär. Två blomgrupper har jag gjort utav det jag och Milla har varit och köpt idag, lite annat som redan fanns hemma har också fått hamnat där. Förut stod det en stol med blommor i men detta blev nog bättre. Inte för att jag vet om jag är riktigt nöjd men så får det bli till att börja med. Fint med lite nytt än det här färdigblommade skrotet som bara ser fult ut just nu.
Min pyssel och knåplust har lyst med sin frånvaro hela sommaren. Men nu känner jag att det suger lite i bakningstarmen och kliar en aning i syfingrarna. Ett syningsobjekt har jag framför mig, dock inte till mig själv, och det ska bli väldigt trevligt att få damma av min kära vän. Nästan så att jag skulle ha gjort det när Milla sover om inte det var trippelavsnitt av Hollywood/Beverly Hills fruar. Innesittarkväll med mig själv och en massa intriger får det bli :).

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jättefint blev det på bilderna o säkert mycket finare i verkligheten! Här kan jag säga ser det ut som en arbetsbyggplats men blir säkert fint någon gång.:-))

2011-08-15 @ 21:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0