Omställning

Det är en del som händer just nu och min hjärna går på högvarv så det heter duga. Det är så mycket som snurrar där inne så jag vet inte vad.

¤ Emilia har börjat heltid på dagis - mycket bra men en ordentlig omställning för henne.

¤ Mitt plugg har börjar - också bra men det var inte alls som jag hade tänkt mig. Helt annat än tanken men väldigt intressant. Väldigt mycket som ska tas in i skallen.

¤ Det allra bästa är att Johan har fått jobb här hemma! Han ska jobba kvar på sitt i tre veckor till sen kommer han hem på heltid, helt underbart. Idag är han på det nya och får hänga med en sväng.

Det är ju en massa bra saker som sker nu men det är ändå ganska mycket förändringar i vardagen och det kommer ta ett tag innan vi kommer in i det och få en bra rutin. Allting här hemma ska ju hinnas med också vilket tyvärr gör att vi knappt har varit hemifrån på kvällarna under veckan. Vi är helt slut så dags.

Nu ska vi klä på oss och åka.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Förstår att det är mycket på en gång men du ska se att ni fixar det o när Johan kommer hem o jobbar så blir allt nog mycket bättre. Hoppas ni nu får en underbar helg o njuta. Massor med kramar från en som längtar jättemycket efter er. <3<3<3

2011-08-26 @ 12:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0