Måndag med stort M.

Jag sitter nu och inmundigar frukost och börjar bli lite lätt nervös. Om en timma börjar min första dag i skolan och jag hoppas verkligen att det kommer bli bra.

Senast klockan 12 är det slut och då ska jag passa på att leta barnkläder på stan innan Milla ska hämtas vid 14. Hon har för övrigt sovit inne hos oss inatt och det har resulterat i att ingen har sovit gott. Hon breder ut sig som tre vuxna människor med fötterna på Johans rygg och hennes huvud hos mig, tvärs över sängen verkligen.
Stackars Johan som har fått sovit på kanten, längst ut på sängramen, och som dessutom skulle med båten nu på morgonen.

Kallt, ruggigt och regnigt är det idag också. Blir att rota fram en varm koft att svira in sig i.

Nu är det verkligen dags att göra sig klar för att åka.
Ha det så bra idag allihopa!

Kommentarer
Postat av: lillasyster a

jag vet att jag är jobbig MEN: jag är säker på att det blir sjukt bra och att det kommer vara roliga människor som liknar dig där!

2011-08-22 @ 09:11:30
URL: http://lowhighlife.blogg.se/
Postat av: Ingela

Tror du kommer att vara så lycklig efter din första dag! Kramiz

2011-08-22 @ 10:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0