Lite nytt.

Ikväll så beställde jag lite nya höstkläder till Emilia. Hon är ju helt galen i klänningar och ska ha det varenda dag och jag lyckade ialla fall hitta två stycken som var lite varma och söta. Den gula tröjan fanns inte kvar i hennes storlek så jag ska se om den finns inne i stan vilket jag hoppas. Utöver dessa plagg vart det två par mjukisbyxor som kommer att vara på dagis bland hennes ombyten, ett grönt linne och ett turkost nattlinne med kaniner på. Lite fina överdelar ska jag se om jag kan hitta i stan med för dom hon har är ganska så urtvättade och ser mindre fräscha ut.
Jag mätte henne idag för att se att jag beställde rätt storlek och hon är nu exakt 98 cm min lilla gounge, så några centimetrar har hon växt under sommaren.
Bildernas källa.

Kommentarer
Postat av: johanna

vad fina kläder du hittat. Jag fick inpiration och kollar oxå på nätet nu:)

2011-08-12 @ 16:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0