Hörte enligt skyltarna...

Idag efter jobbet så åkte vi direkt ut till Hertastranden. Jag är ju i Herta varje dag men har aldrig varit nere vid just stranden. Så den här dagen passade perfekt för en utflykt dit och vi tog med oss käk så vi kunde stanna ett tag. Ann-Sofie med bihang var också badsugna och hakade på.

Något jag har funderat på när det gäller det stället är namnet. På vägskyltar står det Hörte men i mina papper och i tal säger man och står det Herta... Mycket märkligt.


Det var verkligen jättefint där, en perfekt strand för oss. Milla och Johan!!! badade flera gånger medan vi var där och det var minst 24 grader i vattnet.


Glidarna var med oss en stund.


Vilken lycka det är att få vara på stranden.


Några badankor.

Det var enligt Johan den bästa stranden efter Ekeviken på Fårö. Herta ligger lite mer tillgängligt så det lär inte dröja innan vi åker tillbaka.
Imorn vet jag inte vad vi kommer att hitta på men något kul brukar dyka upp under dagen :).


Kommentarer
Postat av: johanna

ÅHHHHH ni verkar ha det så himla mys! jag e avis!

2011-08-04 @ 14:54:32
Postat av: Tuss

Fin blogg :)

2011-08-04 @ 16:59:43
URL: http://tuzzanz.blogg.se/
Postat av: Ingela

Vad härligt det verkar vara här har vi inte kommit ut till havet än, det är bara jobb jobb med allt här hemma men det får en väl ta. Kramar till er alla.

2011-08-04 @ 20:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0