Börjar bli dags igen.

Jag tänkte försöka komma igång med skrivandet här igen lite successivt. Så jag får börja med att visa er lite utav det vi har gjort med en uppsjö bilder.

En del utflykter har det blivit och här är vi i Kattvik en sväng.
Milla tycker det är spännande med maneter.
Jag har provat mig på att göra stora chokladmaränger med krämig mitt.
En blåsig och kall kväll var vi och såg på traktorslalom. Till Millas stora lycka så kom Caspian också dit och dom kunde busa en stund.
En annan kväll var vi och kastade kubb och grillad mat på Nygårds hos en släkting. Då passade vi på att besöka lammen som gärna blev matade med gräs.
Syrran och pluttan tog sig en sväng.
Här förbereds det innan vi ska bjuda på middag, grillad laxkotlett stod på menyn. Milla fick tag på kameran och for runt glatt och plåtade.
Två loppisfynd som Milla pusslar ihop på vårat nya lammskinn.
Traktorpulling cyklade vi upp och såg en eftermiddag innan det var grillningsdags hos brorsan.
Bad i moffas poolen har det blivit gott om för Millas del iår, hon nämner det varenda dag att vi ska dit och bada. Hon har så himla roligt där i.
Glidare.
Milla simmar med moffa och morbror.
Johan försöker dölja sitt klädombyte efter badningen...
Ungefär så ser det ut för oss var dag. Efter jag har jobbat färdigt åker vi i princip bort varje eftermiddag och kväll. Mycket mysigt med sommar när man kan hitta på saker utomhus :).

Kommentarer
Postat av: johanna

vilka fina bilder du lagt ut! Här jobbar man och står i med. Jag har lyckats att byta bort min lördag till Sanna de ska bli skönt att va 2 ledig och hoppas på stranden. KRAM

2011-08-02 @ 22:38:00
Postat av: Anonym

Gud vad jag har saknat er o din logg ska du veta så nu får du bli bättre efter sommarn! Vet att du jobbat mycket men jag saknar att få veta vad ni gör! Älskar er över allt. Kramiz.

2011-08-02 @ 22:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0