Tisdag.

Idag har vi varit ut till min farmor en sväng, hon hade gjort en matta av lammull som jag skulle hämta. Pappa åkte med oss ut också. Det är så mysigt där, var så längesen jag var och hälsade på. Vi får snart åka ut igen och kika på lammungarna som finns en liten bit därifrån och i sommar ska vi cykla ner till stranden som jag alltid var vid som liten.
Jag har även städat, tvättat, bakat muffins, varit och handlat och ikväll gjorde vi fläskfilégryta. Om en liten stund ska vi bege oss till Matte och Emma på ännu mer fika. Dom röjer så dant i huset så det ska bli kul att se deras projekt.

Emilia trotsar mig mer än någonsin nu. Vi har varit uppepå varandra i en vecka här hemma utan avbrott och imorn ska hon äntligen på dagis (om jag får säga så). Jag är helt slut över henne och det verkar som att hon gör allt för att få tjafsa med mig just nu. Men det blir förhoppningsvis lite bättre när hon får börja på dagiset igen och få pausa lite från mig.


Igår blev det mera cykling.


Och idag muffinsbak :).


Vid fammo tog vi en promenad till hästarna.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vet hur trotset känns! Idag fick jag bära ut ett hystersiskt barn från dagis med fröknarna som glodde... Hon skulle bara inte hem! Och jag försöker sälja/ge bort henne vissa dagar när hon är som värst! Men det viktigaste är att man FÅR säga att man är skitless på dom!

Kram på er!

2011-04-12 @ 21:50:05
URL: http://minstamini.wordpress.com
Postat av: Ingela

Lilla vän du får bli trött på mitt lilla hjärta önskar hon kunde komma hit så du fick vila lite!! Du är så duktig Johanna jag förstår dej. Puss.

2011-04-14 @ 01:46:33
Postat av: Libanmerethe

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2012-06-18 @ 09:10:27
URL: http://libanmerethe.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0