Upprustning.

Jag fick ett gammalt symaskinsbord utav Matte och Emma häromdan. Det behövdes rustas upp lite och jag tänkte ha det ute i trädgården.



Först tänkte jag måla allting vitt, det hade jag sett på nätet som en tjej hade inomhus och det var så otroligt snyggt. En annan tanke var att måla benen svarta och lägga en stenskiva på. Men när jag började slipa bort allt färgstänk och fick lite ordning på träskivan så tyckte jag att det fick vara bra så. Den blev fin ändå utan en massa färg och onödigt arbete.



Nu får den stå med mina blommor som ska vänja sig att vara ute om dagarna. Om jag hittar en stenskiva någonstans för ett rimligt pris vid något tillfälle så ska jag absolut slå till.
Jag är himla glad över detta bord :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0