Söta små lammungar

Innan vi åkte till mamma ikväll så for vi till Kungsgården för att se om lammungarna hade kommit ut. Sist vi var där så hade dom inte det och Milla vart så besviken. Men idag så var det annat. Hon hade kunnat stått där hela kvällen och slängt in gräs om hon bara fick.




Jag ligger så efter här hemma, hela påskhelgen har jag knappt sett röken av. I torsdags hade vi firande för Johan här som blev en rolig fest. På fredagen fyllde farmor år så dit vart vi på firande. Lördagen blev en lång utflykt och på söndagen vart det firande nr 2 för Johan med andra sidan utav släkten. Så på måndagen åkte Johan med båten. Ja så såg det ut för oss den här helgen och nästa är vi uppbokade varje dag med. Det är roligt när det händer saker, synd bara att tiden ska gå så fort när Johan är hemma.
Dom små stunderna som funnits att göra något inne har vi spenderat utomhus och gjort nytta i trädgården.

Imorn är Milla på dagis och under dom timmarna måste jag få ordning på torpet och måla klart utemöbeln för sen dröjer det innan jag får chansen igen. Det är inte så lätt att få någe gjort när hon är hemma för när jag väl har plockat ihop allt så släpar hon fram någe nytt, kallas evighetsarbete.
Ett bra exempel är imorse när hon öppnade kattvinden i hennes rum och släpade fram alla gamla leksaker och böcker som låg i kartonger och kassar.


Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

vad fin hon är i tofsar snörpa. Isabelle hon bara drar ur dom !!!

2011-04-27 @ 22:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0