Rally.

Idag är det gotlandsrallyt här hemma. Emilia fick hänga med oss ut i skogen och jag trodde att det absolut inte skulle gå så bra eftersom hon är så långt ifrån skogsmulle man kan vara. Men så fel jag hade. Hon verkar ha tyckt att det var väldigt mysigt med alla som busade med henne, käka gott och titta på alla snabba bilar. Vi åkte hem lite tidigare än dom andra och hon somnade i bilen på vägen. Nu ligger hon i vagnen och jag ska passa på att rasta snabelhästen innan herrarna kliver inför dörren.

Ikväll ska vi på middag hos pappa. Jag ska göra en efterrätt att ta med oss och klockan 20.00 tänds stora brasan som vi garanterat ska se.


Ingen frisk människa det där.


Dom flesta av oss idag.


Johan fixar campingbordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0