Påfrestande.

TOKIG är förnamnet! Varför finns det trots för? Vem har varit så ointelligent och uppfunnet det?
Ikväll skulle hon cykla till gamla sågen för att se om korna har kommit ut i hagen. Det gick jättebra ända tills vi kom hem. "Nej mamma pussa inte på kinden jag är smutsig", "Jag kan inte ta av mig kläderna", "Jag kan inte ta på mig kläderna", "Mamma jag vill inte äta", "Mamma jag kan inte komma upp i soffan", "Vill inte äta, gillar inte det". VILL INTE KAN INTE i gnällande-skrikande toner, sparkar, slåss och tjafs har vi nästan mer av än mysiga kramgoa stunder just nu. Vad enkelt det vore med en bebis som bara ligger i famnen och gosar hela dagarna... Känns som att vad jag än gör blir fel. Hon blir så arg med en gång det finns liksom inget mellanläge. Jag hoppas innerligt att hon växer ifrån det här snart.


Från en glad tjej...


till en arg och ledsen på nolltid.


Kommentarer
Postat av: johanna

jag säg er allt ikväll jag, tutandes i hemtjänst bilen:)

2011-04-13 @ 22:16:11
Postat av: Ingela

Lilla Johanna det går över men klart det är jobbigt!! Tänker på dej men så är livet!! Massor med kramar till er

2011-04-14 @ 01:37:40
Postat av: Laseroperation Ögon

Stiligt. :D

2011-04-14 @ 02:45:30
URL: http://laseroperationögon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0