Idag.

Emilia är på dagis och vad har jag gjort under tiden? Jo ingenting :). När jag hade lämnat henne åkte jag hem och la mig på soffan och sov tills en timme sedan. Otroligt skönt. Hon sov i vår säng i nättres och gnällde i drömmarna för jämnan så jag kunde inte få en sammanhängande blund. Hade det varit för 3 år sedan så hade man ju inte blivit speciellt påverkad eftersom man då var van med att vakna flera gånger per natt. Nu blir man som en zombie hela förmiddagen om man blivit väckt 1-2 gånger under natten någon enstaka gång.

Jag ska ta tag i övervåningen nu med nya lakan till sängarna, städning och sortera ur Millas garderob. Men först behöver magen få i sig lite frukost känner jag.


Emilia och hennes morbror gjorde hyss hos dom igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0